Hero Benelux kiest voor mediabureau Stroom | MarketingTribune Bureaus

2022-03-18 05:46:18 By : Mr. Steel Saky

Hero Benelux kiest na een uitgebreid pitchtraject voor mediabureau Stroom. Het gaat onder meer om de merken Hero Jam, -Cassis, -Baby en B’tween en het biologische merk Organix.

Stroom, onderdeel van het Candid platform, wordt per 1 januari 2022 verantwoordelijk voor alle on- en offline mediastrategie advies, -planning en -inkoop. Sander Nuhoff, Marketing Manager Hero Benelux: ‘We hebben in de eerste plaats voor Stroom gekozen omdat ze in staat bleken om per merk vanuit een goede externe oriëntatie, een hele duidelijke en passende strategie op te stellen. We waren daarnaast blij verrast met de manier waarop is meegedacht met de merk- en marketingcommunicatie. De prettige samenwerking was van doorslaggevend belang. We hebben veel vertrouwen in een plezierige en effectieve relatie.’

Samantha Catsburg, Agency Lead Stroom vult aan: ‘We zijn bij Stroom ontzettend trots op het winnen van de pitch voor deze prachtige FMCG merken die zo sterk in de Nederlandse samenleving zijn verankerd. We kunnen niet wachten om die bekendheid verder te laten groeien en alle merken die onder de Hero-vlag varen op de kaart te zetten. Met veel vertrouwen en plezier kijken we uit naar een vruchtbare samenwerking met Hero!’

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox: